dinsdag 17 december 2013

Kruidvat Intense Volume Lashes

Kruidvat heeft sinds kort eigen nepwimpers in het assortiment. Met de feestdagen in aantocht moest ik ze natuurlijk uitproberen! Ik nam de 'Natural Volume' en 'Intense Volume' mee, en vandaag laat ik jullie die tweede zien!


De wimpers komen in een mooie stevige verpakking waarin je ze goed kunt zien. Achterop staat een uitleg over hoe je de wimpers het beste aan kunt brengen. 


De wimpers komen met lijm erbij, erg handig! Alleen stinkt de lijm echt heel erg..


Ik vind ze heel erg mooi: lange, dunne haartjes met afwisselende lengtes. 



Wow, je kunt inderdaad wel spreken van intens volume! Wat een enorme wimpers! Ik vind ze erg mooi, maar too much als je geen speciaal feestje hebt. Het valt heel erg op dat je nepwimpers op hebt, ze zijn dus zeker niet geschikt voor elke dag. Toch vind ik ze erg mooi voor bijvoorbeeld een chique gala (daar had ik ze ook voor gebruikt) of juist een keihard feest. De lijm plakt goed, ook al blijft het aanbrengen van nepwimpers toch altijd lastig. Maar als ze eenmaal zitten, blijven ze ook echt zitten! 

Wanneer je ze na gebruik voorzichtig van je oog af trekt, kan je ze ook makkelijk nog een keer gebruiken. De wimpers blijven goed in model! Toch denk ik dat ik ze niet vaak meer zal dragen, omdat ze voor mij gewoon iets te nep en groot zijn. En dan is er ook nog een 'Extreme Volume'-versie te krijgen! Ik ben heel benieuwd naar de wat meer naturelle wimpers, die zullen jullie snel voorbij zien komen!

Kruidvat nepwimpers zijn te koop bij de Kruidvat en kosten €3,99. Dat is absoluut niet duur voor nepwimpers!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wauw, ze zijn wel in totaal intens inderdaad! Ben benieuwd naar de naturel versie X

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe krijg je ze zo perfect op?! ik vind het zo'n gepiel en vervolgens vind ik ze ook helemaal niet lekker zitten! Ik twijfel nu om gewoon te beginnen aan losse wimpertjes! X

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik vind het ook een gepiel hoor haha! Ik doe er meestal wel een kwartier over om ze echt goed aan te brengen, vooral de uiteindes vind ik altijd lastig. Tip is om de lijm eerst echt een tijdje te laten drogen voordat je de wimpers op je oog aanbrengt, anders plakt 'ie namelijk nog niet goed en gaan de wimpers verschuiven waardoor je overal lijm op je oog hebt (ik spreek uit ervaring). Ik heb ook losse wimpers gekocht, maar nog niet uitgeprobeerd!

      Verwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...