maandag 16 december 2013

Yves Saint Laurent Rouge Volupté 11 Rose Culte

Nadat ik mijn eerste Rouge Volupté lippenstift van YSL had gekocht (Nude Beige, lees mijn review hier) was ik om. Ik moest en zou er nog een kopen! Vandaag laat ik jullie mijn tweede aanwinst zien: Rose Culte. 



Het gouden doosje ziet er weer heel mooi en chique uit. Ik ben dol op de verpakkingen van Yves Saint Laurent!


Maar de huls is natuurlijk nog veel een veel mooier! Ahhh wat een genot om naar te kijken! Het middenstuk is de kleur van de lippenstift. Zoals je kunt zien ben ik dit keer voor een wat meer gewaagder kleurtje gegaan.



En dit is 'm! Rose Culte. Ik zou hem omschrijven als donker fel-roze. De verkoopster bij Ici Paris noemde hem Ici Paris-roze haha! Ik snap wel waarom!


De lippenstift is prachtig fel en gepigmenteerd. Op de swatch hierboven ben ik er twee keer overheen gegaan, maar dit is eigenlijk overbodig! De substantie is weer heerlijk romig, zoals alle Rouge Volupté's. Met een felle kleur zoals deze vind ik dat eigenlijk minder fijn, omdat je dan best snel uitschiet omdat de lippenstift zo zacht is. Ook de vorm had van mij anders gemogen, puur omdat een puntige vorm lippenstift fijner is om aan te brengen bij zo'n felle kleur. Maar hé: ik wil absoluut niet klagen. Als hij eenmaal zit, dan zit 'ie als gegoten en muurvast. 


Hierboven zie je hoe mooi hij eruit ziet. Hij glanst en het voelt gewoon zo lekker op je lippen! Zoals ik al zei blijft Rose Culte heel goed zitten. Zelfs na een hapje eten zit hij nog perfect op zijn plek. Dit komt doordat de kleur een beetje in je lippen trekt. Als je hebt gegeten is het romige en de glans dus weg, maar de kleur niet! 

Rouge Volupté lippenstiften van Yves Saint Laurent kosten €33,- en zijn te koop bij de luxere parfumeries. Ik wil er méér!

Liefs, Jitske

5 opmerkingen:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...