zondag 9 maart 2014

Hema It's My Beautifull Skin Day Clay Face Mask

Maskertjes: ik kan er geen genoeg van krijgen! Toen ik dus de nieuwe skincare-lijn van de Hema bekeek, moest ik het nieuwe masker meenemen! Kijk met me mee!


De nieuwe verpakkingen vind ik erg mooi: lekker clean en overzichtelijk. 


Het masker is een kleimasker, dat vind ik erg fijn. Kleimaskers staan er om bekend dat ze lekker zuiverend zijn. Ook beloofd het masker te hydrateren en je huid te verzorgen. Verder is hij geschikt voor de normale en gecombineerde huid. 


Ik ben vergeten een foto te maken van de ingrediëntenlijst, maar de klei en kokosolie zorgen voor een zachte huid, maar er zitten ook een aantal zuren in, zoals salicylzuur. Dit werkt onder andere goed tegen acne. Raar dat dit niet op de verpakking staat! 


Het masker sluit met een klikdop. Dat vind ik erg fijn, want na het aanbrengen van je maskertje is dit makkelijk te sluiten met je vieze handen. Ook komt er een fijne hoeveelheid product uit. 



Het masker zelf is lekker dikke crème, die opvallend wit is. Ik weet niet waarom, maar ik had een wat meer donkere kleur verwacht haha. Ook ruikt het masker superlekker en fris, hetzelfde als het serum! 

Eenmaal aangebracht voelt het masker fijn aan op je gezicht. Hij droogt een klein beetje op, maar niet zo hard als sommige maskers dat doen. Na het afspoelen voelt je gezicht lekker schoon, fris en vooral zacht! Of het masker ook zuivert weet ik niet, maar ik heb het idee van niet. 

Het It's My Beautiful Skin Day Clay Mask van Hema kost slechts €2,50 voor 75 ml. Dat is erg goedkoop voor zo'n fijn masker!

Liefs, Jitske

7 opmerkingen:

  1. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik hoor veel goede verhalen over deze lijn, ben erg benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me een fijn masker en het prijsje is inderdaad ook goed te doen! Lekker budget!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed en erg leuk voor zo'n zacht prijsje. Go Hema!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vind kleimaskers erg fijn dus deze moet ik toch eens meenemen.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. oeh ik hou van clay masks! <3 Klinkt fijn :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...