maandag 17 maart 2014

Teeez Soft As Sin Cream Blush Soft Rose

Blush is denk ik wel mijn meest geliefde soort make-up. Gek genoeg had ik nog nooit een crème blush gebruikt. Het trok me eigenlijk nooit zo, en de kleuren die ik had gezien vond ik ook niet zo bijzonder. Toch wilde ik het graag een keer proberen. Vooral omdat ik mijn vloeibare highlighter van Benefit, Girl Meets Pearl (lees mijn review hier), erg vaak gebruik, en het leek mij mooier om hierbij een vloeibare blush te gebruiken, in plaats van een poederblush. 


Na lang zoeken kwam ik terecht bij het Teeez-schap. Teeez heeft een aantal blushes in hun assortiment, zowel poeder als crème. Deze naturelle tint sprak mij gelijk aan. Niet alleen door de mooie, zachte kleur, maar ook door de verpakking! Zo leuk! 


Zoals altijd bij Teeez zijn hun producten parabenen-vrij. Ook zit er vitamine E in deze blush, een leuke toevoeging! Verder belooft Teeez een fluwele finish. Het klinkt dus allemaal erg goed!


Binnenin de verpakking nog een leuke spreuk.


Ook de verpakking van de blush zelf vind ik prachtig. Hij is gemaakt van lekker stevig plastic. De onderkant is rosé-goud en de bovenkant heeft hetzelfde gave printje als het doosje. In het midden zie je de blush zitten.



De kleur vind ik heel erg mooi. Het is een prachtige neutrale, roze en matte kleur die vrijwel bij elke look en huidskleur past. De substantie van de blush is ook erg fijn: hij is vrij dun en vloeibaar. Het smelt als het ware een beetje wanneer je het aanraakt. Hierdoor is de blush heel fijn te blenden. Het resultaat met de blush op mijn wangen is een stuk subtieler dan bij een poederblush. Ik heb een gezonde, lichte blos, maar that's it. Ik vind het alsnog erg mooi, want dit kan juist heel geschikt zijn bij een heftige ooglook bijvoorbeeld.

En toch ben ik nog niet om qua crème-blushes. De reden? Ik vind ze (oké, deze dan, want verder heb ik nog niets geprobeerd) namelijk een stuk minder lang blijven zitten dan poederblushes. Dit is natuurlijk erg persoonlijk. Ik vind de finish namelijk wel heel erg mooi: je gezicht lijkt er een stuk natuurlijker door. Je krijgt er meer een soort 'glow' van, in plaats van dat het duidelijk is dat je blush draagt. Al met al ben ik erg blij met mijn eerste creme-blush. Ik vind de kleur prachtig en het resultaat is mooi. Ik moet alleen nog even een manier vinden waarop hij beter blijft zitten. 

De Soft As Sin Creme Blush van Teeez kost €7,99 en is te koop bij verschillende drogisten.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...