dinsdag 12 augustus 2014

L'Oréal Nude Magique Eau De Teint

Vandaag wil ik jullie mijn absolute favoriete foundation van de laatste tijd laten zien: de Nude Magique Eau De Teint van L'Oréal.


Goed, ik heb dus al verklapt wat ik van deze foundation vind, maar laten we bij het begin beginnen. De Eau De Teint zit in een heel klein matte glazen flesje, met paarse details. Erg mooi! 

 



Op de achterkant staat vervolgens hoe je de foundation moet gebruiken: je moet het flesje goed schudden, en vervolgens breng je een druppel aan op je vinger door je vinger op de opening te houden en het flesje om te keren. Deze druppel breng je dan met je vinger weer aan op je gezicht. Wanneer je het flesje schudt hoor je gelijk dat dit geen gewone foundation is; de inhoud klinkt en voelt als water!

Verder belooft L'Oréal een natuurlijke, glansvrije look, een natuurlijke dekking en een zijdezacht gevoel. Ik heb de foundation gekocht tijdens een 1 + 1 gratis actie, dus ik kocht een lichte kleur, en een wat donkerdere voor als ik bruin ben. Ik gebruik nu die laatste, in de kleur 140, Pur Beige. 


Ik wilde hierboven laten zien hoe vloeibaar de foundation is, maar het komt alsnog niet zo heel goed over. Maar geloof me; hij is net water.

Zonder foundation

Aanbrengen..

Met foundation

Zoals je aan mijn voor- en na foto's kunt zien bedekt de Eau De Teint lang niet alle imperfecties. Wat hij wel doet is ervoor zorgen dat je huid heel egaal lijkt, op een natuurlijke manier. Hoewel het aanbrengen met het flesje even wennen is, verdeeld de foundation zich heel makkelijk over je gezicht.  Doordat de substantie zo vloeibaar is, zie je de foundation niet zitten: het lijkt gewoon alsof je huid een stuk mooier is geworden! Ik breng hem aan door over mijn hele gezicht stippen te zetten, en dit te blenden met een stippling brush.

Wat mij betreft is de Nude Magique Eau De Teint de perfecte foundation voor de zomer. Het is een foundation die ontzettend lang blijft zitten, doordat hij zo licht en subtiel is. Bovendien heb ik in de zomer wel behoefte aan wat minder dekking. De foundation droogt inderdaad een beetje matte op, en wordt gedurende de dag wat glanzender. In principe heb je geen poeder nodig om het af te poederen, ook al doe ik dat uit gewoonte vaak wel. 

De L'Oréal Nude Magique Eau de Teint kost €13,99 en is te koop bij de drogist en diverse parfumeries. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Jaa hij is fijn he! Ik gebruik 'em ook best vaak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind het wel mooi staan dat hij niet zo erg opvalt! Lekker natuurlijk :)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...