zondag 10 augustus 2014

Nars Narsissist Eye Palette

Vandaag wil ik jullie een van mijn favoriete oogschaduwpalettes laten zien: het Narsissist Eye Palette van Nars! Ik kocht hem bij Sephora in Barcelona, en ik heb hem sindsdien al heel vaak gebruikt!


Zoals elk product van Nars, is het palette matte zwart met witte letters. Erg mooi, maar het wordt wel heel snel vies. 


Binnenin zit een grote spiegel, en 15 verschillende kleuren oogschaduw. Ik vind het palette er echt prachtig uitzien: heel simpel, maar toch heel chique. Zoals je ziet zijn de kleuren heel veelzijdig: veel lichte neutrale kleuren, maar ook donkere kleuren, en wat 'fellere' kleuren zoals paars en grijsblauw. 


Bovenstaande foto heb ik met flits gemaakt, zodat je ook goed het onderscheid tussen matte en glanzende kleuren kunt zien. De meeste kleuren zijn glanzend, er zitten 5 matte tinten in. 


Hier zie je de swatches van de bovenste rij oogschaduws. De eerste kleur is een prachtige lichtroze highlighter, de tweede kleur is matte licht warmbruin. De middelste kleur is een favoriet: een ontzettend gepigmenteerde oranjebruine kleur. De twee laatste kleuren zijn matte asbruin en donkerbruin. 


Dan de tweede rij: allereerst een matte, gelige highlighter. De volgende kleur heb ik al heel erg vaak gebruikt: een zalmroze kleur. Perfect voor elke dag! De kleur daarnaast is apart, maar wel heel mooi. Hij is bruin/grijs/lila, haha! De kleur daarnaast is een mooie ingetogen paarse kleur. De laatste oogschaduw is ook heel bijzonder: zwart met rode glitters. 


De laatste rij begint met een wittige kleur, met gouden glitters erin. De volgende kleur is een koele paarsige kleur, en die daarnaast is blauwgrijs. De een-na-laatste kleur is donkerblauw, en de laatste is matte zwart.

Eigenlijk ben ik over alle oogschaduws heel erg tevreden. De matte kleuren zijn goed gepigmenteerd, maar de glanzende kleuren springen er echt uit! Voor m'n gevoel bevat het palette vooral koele kleuren, hoewel er ook een aantal prachtige warme kleuren tussen zitten. Ook zijn ze ontzettend romig, waardoor het aanbrengen heel erg makkelijk gaat. Al met al heb ik eigenlijk niks aan te merken op dit fijne palette! 

Oke, een klein minpuntje: de prijs. Het palette kost €49,-. Een flinke uitgave om in één keer te doen, maar daar krijg je wel 15(!) supermooie en fijne oogschaduws voor!

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wat een prachtig palette! Ik heb nu eindelijk de Nras Albatross dus dat smaakt naar meer :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh erg mooi! Allemaal mooie basic kleuren ❤

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...