vrijdag 26 september 2014

Kiko Velvet Touch Creamy Stick Blush 08

Oh Kiko, mijn hart gaat sneller kloppen wanneer ik een winkel van Kiko tegenkom. Helaas gebeurt dat vrij weinig, en dus sla ik altijd flink in. Hoewel ik mijn oog heb laten vallen op de Multiples van Nars, kwam ik bij een bezoekje aan Kiko een soortgelijk product tegen; de Creamy Stick Blush. Benieuwd of ik tevreden ben? Lees snel verder!



Alle producten van Kiko koop je in een kartonnen doosje. Erg fijn, want zo beschadigd het product minder snel tijdens het vervoeren naar huis, haha! Jammer genoeg was die van mij een beetje lelijk geworden, maar ach. Het doosje zelf vind ik erg mooi en strak. Jammer alleen dat de stick geen naam heeft, maar een nummer. 


In het doosje zit een matte zwarte stick met zilveren opdruk. Ook dit vind ik weer prachtig! De dop is een klikdop..


..en na een paar keer draaien komt de blush naar boven! 




Kleur 08 is oudroze, mauve-achtig en matte. Er zitten trouwens ook sticks bij met een shimmer of glitter, mocht je dat mooier vinden. Zoals je hierboven kunt zien komt er aardig wat kleur vanaf, maar kun je hem flink blenden tot een natuurlijk effect.



En dit is hoe ik de stick gebruik: ik teken direct met de stick een streep op mijn wang, en blend dit uit met een sponsje. Hoe simpel is dat?! De blush geeft een heel natuurlijk, maar toch mooi opgemaakt effect. Voordeel van creamy blushes is dat je veel minder snel een te poederig gezicht krijgt, het is net wat natuurlijker door de glow die je ervan krijgt. Bovendien blijft de Creamy Stick Blush ook heel goed op zijn plek zitten. Ideaal dus voor een lange dag! 

De Kiko Velvet Touch Creamy Stick Blushes kosten €7,90 en zijn te koop via www.kikocosmetics.eu.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...