donderdag 25 september 2014

Lush Feeling Younger Skin Tint

Ik kan geen Lush-winkel inlopen zonder te kwijlen bij alle lekkere geurtjes en kleurtjes voor in bad. Maar bad- en doucheproducten zijn niet de enige heerlijke producten van Lush; ze hebben namelijk ook hele fijne make-up en gezichtsproducten! 


Bij mijn laatste Lush-bezoekje kocht ik dit kleine potje met wit spul. Op het eerste gezicht zou je denken dat het om een anti-agingcreme gaat, maar niets is minder waar. Het gaat echt om make-up, make-up die je belooft er jonger en stralender uit te zien!


In het kleine potje vind je wit vloeibaar spul, waar je zo op het eerste gezicht niet veel aan kan zien. Lush zelf noemt het overigens een kleursupplement. 


Met een close-up en flits zie je al wat beter wat er zo bijzonder is aan de skin tint: hij glanst! Lush noemt het zelf 'reflecterende pigmenten'. Zoals je ziet zit er een wit/gouden/roze gloed in de crème. 


Eigenlijk is de Skin Tint een soort Strobe Cream van MAC: een mulitfunctioneel product. Je kunt het bijvoorbeeld mengen met je dagcreme of foundation voor een all-over gezonde glans op je gezicht, onder je ogen om wallen minder te laten opvallen, maar ook gewoon als subtiele highlighter!




Op de onderste foto kun je zien hoe subtiel de glans van Feeling Younger is. Ik gebruik hem zelf als volgt: ik breng mijn concealer aan onder mijn ogen en op de plekken die ik wat meer gehighlight wil (mijn kin, cupidoboog, puntje van mijn neus en het midden van mijn voorhoofd) en op al die plekken breng ik ook een stipje Feeling Younger aan. Vervolgens blend ik dit uit met een sponsje. Op deze manier worden bepaalde punten in je gezicht subtiel opgelicht en lijkt je gezicht ook lekker fris! 

Ik ben dol op dit fijne product, en gebruik het elke dag. Ook fijn: de ingrediënten zijn voor een groot deel natuurlijk en veganistisch. Overigens is er ook een bronzen versie, Charisma. Stiekem wil ik die ook heel graag, om te mengen met je foundation voor een sunkissed look!

Een potje van 20 gram kost €14,95. 

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...