woensdag 24 september 2014

Tag: 7 Deadly Sins of Beauty

Af en toe kom ik een tag tegen die ik erg leuk vind; vragen die ervoor zorgen dat je achter nieuwe weetjes komt. Ik las bij Beautybylj de 7 Deadly Sins of Beauty-tag, en ik besloot hem over te nemen. Zoals de naam al zegt; wat zijn mijn zonden op het gebied van beauty?

Hebzucht: Wat is je duurste beautyproduct?
Mijn duurste beautyproduct is het Narsissist Eye Palette van Nars. Ik kocht hem in Barcelona, en tijdens het betalen deed mijn hart een beetje pijn, maar dit oogschaduwpalette is zo fijn! Lees mijn review hier.


Woede: Met welke beautyproducten heb je een haat/liefde verhouding?
Met creme blush heb ik soms nog meer moeite dan ik zou willen, erg jammer, want ze zijn zo mooi! Ook heb ik het idee dat deze blushes bij mij aan het einde van de dag van mijn wangen 'verdwijnen'. En ook felle of donkere lipsticks halen soms het bloed onder mijn nagels vandaan: op dagen dat ik de randjes niet mooi gelijk krijg langs mijn mond kan ik echt wel gillen!

Gulzigheid: Van welk merk heb je de meeste beautyproducten?
Ik heb niet een bepaald merk waar ik een duidelijke meerderheid producten van heb, maar er zijn wel verschillende merken waar ik meerdere producten van heb dan van andere merken, en die ik ook een warm hart toedraag. Dit zijn MAC, Benefit en Catrice.


Luiheid: Welk product verwaarloos je uit luiheid?
Ik verwaarloos eigenlijk bijna geen enkel beautyproduct: ik vind het heerlijk om met een full-face de deur uit te gaan haha! Maar als ik lui ben skip ik de oogschaduw en lippenstift. O, en ik ben echt te lui om elke dag bodylotion op te doen!

Trots: Welke beautyproducten geven je het meeste zelfvertrouwen?
Wanneer mijn huid er goed uitziet voel ik me het lekkerste in mijn vel, door een mooie foundation voel ik me dus heel goed in combinatie met concealer onder mijn ogen en een mooie blush. Ook wanneer mijn wenkbrauwen bijgetekend zijn voel ik me lekkerder dan wanneer ik dat niet heb gedaan.


Lust: Welk beautyproduct staat bovenaan op je wishlist?
Ik ga kwijlen bij het Sand Eye Palette van de Surf and Sand collectie van Bobbi Brown. Oh, en de kleuren van de Too Faced Melted lipsticks die alleen in Amerika verkrijgbaar zijn.

Jaloezie: Welk beautyproduct staat anderen goed, maar niet bij jou? 
Ik ben dol op felle blush, maar bij mijn blanke huid in de winter staat het meestal een beetje too much. Ook felle lipstick vind ik prachtig, en doe ik vaak op, maar ik krijg het nog lang niet zo mooi straks als sommige andere meiden dat kunnen.

Liefs, Jitske

1 opmerking:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...