dinsdag 23 september 2014

The Balm Cabana Boy Blush

The Balm is in veel landen gewoon verkrijgbaar in de drogisterijen. In Nederland is het helaas niet zo makkelijk, maar kunnen we alsnog via internet de producten van dit leuke merk kopen. In Brussel liep ik tegen een schap aan, en kocht ik deze exotisch uitziende blush. Kijk met me mee!


De blush zit in een kartonnen doosje, en is zelf ook van karton. Karton is misschien niet zo stevig, maar de blush ziet er wel geweldig leuk, zomers en sexy uit! Het plaatje is lekker vintage, zoals een groot deel van de producten van The Balm.


Wanneer je de blush open klapt blijf je door de palmbomen nog even in de tropische sferen! Het spiegeltje in het deksel is erg fijn voor een snelle touch-up onderweg. Verder staat langs de rand een geweldige spreuk: So many men, so little time.. The Balm belooft dat alle mannen naar je zullen kijken!



De blush zelf vind ik ook prachtig. De kleur is paars/rozig met een subtiele glans. De blush is poederroze, maar wanneer je hem wat heftiger aanbrengt wordt het een prachtige plum-kleur. Vooral in de zomer, of voor meiden met een kleurtje is deze blush prachtig. Hij is namelijk ontzettend gepigmenteed: a little goes a long way! Toch blijft hij heel natuurlijk, ook op mijn nu weer erg blanke huidje. De blush brengt fijn aan en blend mooi uit. Echt een topper! Ik ben heel benieuwd naar meer, meer méér The Balm producten!

In België is The Balm iets goedkoper, maar in Nederland koop je deze blush voor €19,95 bij o.a. The make-up Spot.

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...