donderdag 2 oktober 2014

Catrice Longlasting Brow Definer

Ik let de laatste tijd steeds meer op mijn wenkbrauwen, en ik vind het heel leuk om nieuwe producten te ontdekken om ze bij te werken. Ik was dan ook door het dolle heen toen ik in het nieuwe Catrice-schap, nieuwe wenkbrauwpotloodjes tegenkwam! Of nouja, potloodjes.. 


De Longlasting Brow Definer is namelijk een pen om je wenkbrauwen mee bij te tekenen. Hoe handig! Nooit meer slijpen! Je begrijpt, ik was enthousiast en nam er gelijk een mee. Ik heb de middelste kleur, 020 flASHy Brows. De pen ziet er overigens prima uit, lekker naturel en niet heel bijzonder. In de kleur van de wenkbrauw. 


Het puntje van de stift bestaat uit heel veel kleine haartjes die in een puntje toelopen. Toen ik het voor het eerst zag dacht ik dat dit misschien niet stevig genoeg zou zijn, maar dit is gelukkig niet het geval.



Toen ik voor het eerst bovenstaand streepje trok was ik eigenlijk een beetje teleurgesteld: wat een vage streep! Natuurlijk is een donkerbruine streep niks voor mij, dus achteraf gezien is dit een heel logisch resultaat haha. Wel jammer: je merkt echt dat wanneer je hem een tijdje op zijn kop hebt gezet (dus met het puntje naar beneden), dat de kleur een stuk sterker is. Ik heb dus een voorgevoel dat de pen vrij snel zal uitdrogen. Ik bewaar hem nu dus lekker op zijn kop, haha!


En dan: hoe doet hij zijn werk? Ik ben ontzettend fan van het precieze en strakke resultaat met de Longlasting Brow Definer. Alleen.. ik vind de kleur verschrikkelijk. Hij is veel te grauw voor bij blondines! En ik ben bang dat hij te licht is voor echte brunettes. Hij geef mijn wenkbrauwen echt een grijze waas, heel lelijk! Ik vind het echt vreselijk jammer, want los van de kleur vind ik het effect heel erg mooi: strak maar toch natuurlijk. Misschien is de lichtste kleur nog iets voor mij, maar ik vrees dat die weer te licht is. 

De Catrice Longlasting Brow Definer kost €3,39 en is te koop bij Kruidvat en Trekpleister. 

Liefs, Jitske

Geen opmerkingen:

Een reactie plaatsen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...