vrijdag 3 oktober 2014

MAC Sized To Go Pigment Blue Brown

Blue Brown van MAC is een pigment die ik al heel lang wil hebben. Op reviews en in looks op internet werd ik altijd betoverd door de bijzondere combinatie van blauw en bruin. Maar zo'n groot potje vond ik toch te groot en dus te duur voor een kleur die ik waarschijnlijk niet heel vaak zou gebruiken. En toen waren daar de Sized To Go Pigments!


De Sized To Go Pigments zijn een stuk kleiner dan de gewone potjes met pigmenten; 2,5 gram om precies te zijn. Gemaakt om het makkelijk te maken om met je favoriete kleur te reizen. Maar voor mij dus ideaal om een gewaagde kleur te proberen! 

De pigments zitten in een mooi, klein glazen potje met een matte zwarte deksel. Ik vind hem echt heel schattig! Maarja, ik vind alles wat klein is schattig haha. 


Het dopje is een draaidop, en daaronder zie je eigenlijk een grote opening met gelijk het poeder. Het ziet er mooi uit, maar ik vind het niet de meest praktische manier om deze pigments te gebruiken. Wanneer je een beetje poeder eruit wil tikken pak je namelijk al snel te veel. Ik gebruik hem nu dus door met mijn kwastje heel voorzichtig op het potje te deppen. Niet te hard, want dan druk je alle poeder eruit haha. 



En dan: de kleur zelf. Oh wat is die mooi! Op de bovenste foto zie je de kleur wanneer het licht erop schijnt. Hij is dan overwegend groenblauw met een beetje bruin. Uit het licht is het juist andersom. Het doet mij een beetje denken aan de kleuren van een pauw! 

Verder is de pigmentatie geweldig, en blijft de kleur ontzettend goed zitten mits je een goede oogschaduwbasis gebruikt. Ik vind hem prachtig voor over het hele ooglid met een matte bruin in de crease. 

MAC Sized To Go Pigments kosten €10,- en zijn te koop via www.maccosmetics.nl en in de Pro Store in Amsterdam. 

Liefs, Jitske

6 opmerkingen:

  1. Wat een gekke kleur! Heel mooi, maar even wennen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een super mooie kleur! Even wennen inderdaad, maar wel heel gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wow wat een aparte kleur zeg, nog nooit gezien, maar wel heel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw heel mooi en bijzonder! De kleine verpakkingen zijn inderdaad ideaal! :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...