woensdag 1 oktober 2014

Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencil

Lippotloodjes gebruik ik eigenlijk alleen maar onder felle kleuren lippenstift. Eigenlijk nooit als kleur zelf. Sinds kort is daar verandering in gekomen, want ik ben verliefd geworden op kleine zwarte lippotloodjes van Maybelline! 


De potloodjes zijn vrij klein, en dik. Ze zien er leuk uit: strak, maar toch vrolijk door de kleurtjes onderaan. Ook handig natuurlijk om te zien welke kleur je te pakken hebt! Er zijn wel negen verschillende kleurtjes verkrijgbaar. Ik ging voor twee neutrale kleurtjes, en een mooie donkere herfsttint. 


De potloodjes zijn dus vrij dik, maar zijn goed te slijpen in een dunnere punt. Dun genoeg om heel precies je lippen in te kleuren in ieder geval! Zoals je ziet zijn het ook echt potloodjes van hout. Leuk! Verder vind ik ze eigenlijk helemaal niet op de gebruikelijke lippotloden lijken, het zijn echt volwaardige lipkleurtjes!



Van boven naar onder en van rechts naar links zie je Berry Much, Minimalist en Nude perfection. Nude perfection is matte, Minimalist semi-matte met een gouden glitterje en Berry Much is glanzend. 


Nude Perfection is echt een absolute favoriet. Voor mij de perfecte nudekleur: hij staat goed bij mijn huidskleur en hij maakt me niet grauw of iets dergelijks. Omdat hij matte is, voelt hij wel het minst prettig aan op je lippen, maar alsnog vind ik het prima te doen. Bovendien is hij ook erg mooi met een gloss eroverheen!


Minimalist is ook een topper, een koele roze kleur met hele subtiele gouden glitters. Roze en goud: altijd goed! Ook Minimalist is nog vrij matte, maar glanst al wel wat meer dan Nude Perfection, en voelt daarom wat prettiger aan. 


Als laatste Berry Much. Ook deze kleur vind ik erg mooi, zeker voor deze tijd van het jaar. Om eerlijk te zijn had ik hem denk ik mooier gevonden als hij ook matte was, maar ach, je kan niet alles hebben! Berry Much voelt wel weer heel prettig aan, bijna als een lippenbalsem! 

Alle drie de kleurtjes zijn makkelijk aan te brengen. Ook blijven ze lekker lang op hun plek en zijn de kleuren geweldig goed gepigmenteerd. Het enige nadeel is dat ze velletjes een beetje accentueren, waardoor hij ook minder mooi is wanneer de kleur vervaagt. 

De Maybelline Color Drama Intense Velvet Lip Pencils kosten €6,99 en zijn te koop bij vrijwel alle drogisterijen. 

Liefs, Jitske

3 opmerkingen:

  1. Wat een leuke producten! Ik vind de laatste kleur vooral erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb zelf de koraalkleur, die is ook echt gaaf! De laatste van deze vind ik erg mooi voor nu!

    BeantwoordenVerwijderen

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...